eerste vergadering vorige donderdag

Go down

eerste vergadering vorige donderdag

Post  sandra on 17.11.17 18:28

de prijs voor het symposium plus membership Gas komt ongeveer op 205 euro om gerekend van uit dollar.
Om te kunnen meedoen moet je lid zijn van Gas, je krijgt ook voordelen zie:https://www.glassart.org/joingas.html

we zijn overheen gekomen dat ieder zijn eigen vliegtickets boekt we laten donderdag weten wat en hoe.
dat kan makkelijk onder de 100 euro
de aankomst datum is mei 15 het symposium loopt tot 19 dus de vertrek datum is 20 mei maar het ziet er naar uit dat sommigen van ons langer zullen blijven in het Weekend

belangrijk is snel een goede slaapplaats te vinden , dus gelieve mee te zoeken, op Murano of op het grote eiland zelf noordelijk dichtbij stopplaats fondamenten Nove; 11 kamers 22 personen op het moment.
iedereen is natuurlijk vrij zelf een onderkomen te zoeken.

van zodra we alles weten, hopelijk volgende week donderdag, komt het op aan binnen de week te storten op atelier 39.

pots al jullie bevindingen commentaren op dit item

sandra

Aantal berichten : 673

Back to top Go down

B en B bij Rialto brug

Post  hildederooij on 23.11.17 8:58

Ida en ik zijn onderdak; hebben een kamer gereserveerd in Hotel la Meridiana,Venetië-Lido.

Afgelopen zondag waren er nog kamers in Hotel Alex. Dicht bij Rialto brug
info@hotelalexinvenice:
1 ROOM FOR 2 PERSONS WITH SHARED & EXTERNAL BATHROOM
(shower and WC outside on the floor used from 2 rooms)
at the TOTAL COST of 600,00 Euro, including breakfast and all the taxes
AND
1 ROOM FOR 2 PERSONS WITH PRIVATE BATHROOM
(shower and WC inside the room)
at the TOTAL COST of 700,00 Euro, including breakfast and all the taxes
We suggest you, before taking a decision, to contact our WEB-SITE ... www.angelibb.com

groeten Hilde

hildederooij

Aantal berichten : 83

Back to top Go down

Re: eerste vergadering vorige donderdag

Post  hildederooij on 23.11.17 9:06

Zag daarnet op Booking.com dat in Hotel La Meridiana, Venetië-Lido, nog een 4persoons kamer is. Voor 1010,- van 15 tot 21 mei. Zonder ontbijt.
Groeten Hilde
hildederooij

Back to top Go down

Post  hildederooij on 23.11.17 10:52

Even opletten bij Hotel La Meridiana. Er zijn er 2 met die naam.
Venetië-Lido; dit 3 ster hotel is vlak bij het strand en tegenover oude Venetië. Te boeken via booking.com. www.booking.com/hotel/it/meridiana.nl.html#map_opened
En een hotel met dezelfde naam in Mogliano Veneto. Dit is een 4 ster hotel, goedkoper dan de bovengenoemde. Maar dan zit je echt wel een eind van Venetië weg. http://www.hotelameridiana.com/en/location.html
hildederooij

Back to top Go down

Bijzondere B en B in oude centrum

Post  hildederooij on 23.11.17 11:10

Nu ik toch bezig ben, misschien nog een leuke tip voor iemand
10 jaar geleden heb ik overnacht in de B en B van de eigenaar van de mooiste boekhandel van Italië, de eigenaar van Libreria Acqua Alta, antiquarische boekhandel.
De B en B was toen schuin tegenover deze boekhandel (Calle Longa S. Maria Formosa, 5176/b, 30122 Castello, Venezia VE, Italië)
Er is geen website. +39 041 296 0841. Je moet hem bellen. Ik weet niet of hij zolang tevoren reserveert, maar als het lukt heb je een unieke plek. Redelijke prijzen. Gedeelde badkamer. Ik herinner mij in de grote gastenkamer een smaragdgroene fluwelen bank, antieke carnavalsmaskers, antiquarische prenten. 's Avonds word je (soms) uitgenodigd voor de maaltijd.
hildederooij

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top